Bugun...



BÜYÜKŞEHİR’DEN TOPLUMU BİLGİLENDİRME

Kamusal hizmetlerin kesintisiz sürdürülebilmesi amacıyla, geçiş süreci boyunca rehabilitasyon çalışmalarının kontrollü bir şekilde yürütülebilmesi için yalnızca belediyeye ait araçlar tarafından gerekli malzemelerin sahaya taşınmasına belirli bir süre daha devam edilecektir.

facebook-paylas
Tarih: 26-06-2026 00:37

BÜYÜKŞEHİR’DEN TOPLUMU BİLGİLENDİRME

22.06.2026 tarihli Muğla Büyükşehir Belediyesi ve Bodrum Belediyesi ortak kararı doğrultusunda, Bodrum İlçesi Peksimet Mahallesi'nde bulunan Peksimet/Dereköy Hafriyat ve Bağ-Bahçe Atıkları Kabul Sahası, ekonomik ömrünü tamamlaması ve sahada yürütülecek rehabilitasyon çalışmaları nedeniyle özel araçlardan malzeme kabulüne kapatılmıştır.

Kamusal hizmetlerin kesintisiz sürdürülebilmesi amacıyla, geçiş süreci boyunca rehabilitasyon çalışmalarının kontrollü bir şekilde yürütülebilmesi için yalnızca belediyeye ait araçlar tarafından gerekli malzemelerin sahaya taşınmasına belirli bir süre daha devam edilecektir.

Bu uygulama 2026 yılı sonu itibarıyla sona erecek olup, rehabilitasyon çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte saha doğaya kazandırılıcaktır.

Sahanın mevcut fiziksel koşullarının özel araç giriş ve çıkışları açısından güvenli olmaması nedeniyle, vatandaşlarımızın can ve mal güvenliğinin korunması amacıyla Bodrum ilçesinde oluşan bağ ve bahçe atıklarının kabulü Milas Katı Atık Düzenli Depolama Sahası'na yönlendirilmiştir.

Vatandaşlarımızın belirtilen düzenlemeye hassasiyet göstermelerini rica eder, anlayış ve iş birliği için teşekkür ederiz.

Muğla Büyükşehir Belediyesi




Bu haber 252 defa okunmuştur.


FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER YEREL YÖNETİM Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
SON YORUMLANANLAR
HABER ARŞİVİ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI